Steampunk piknik

 
Jelikož jsem vždy byla nadšenec umění a módy a protože jsem přeci jen to oděvnictví studovala, nemohla jsem se nezúčastnit této steampunkové akce, na kterou jsem náhodou narazila. Jsem sice příznivcem 20. a 30. let, ale i tak se mi doma podařilo najít pár kousků oblečení, které se alespoň trochu přizpůsobily atmosféře akce a tudíž jsem vyrazila na Steampunk piknik. Byla to poměrně komorní akce, ale musím říct, že se mi libila. Některé kostýmy byly opravdu nádherné a stylové a je trošku škoda, že takto stylové oblečení se dnes již nenosí, byť v jeho modernějším provedení, dnes vidíte kolem sebe jen trička, džíny, případně nevkusné šaty končící pod zadkem ... je to škoda, hned by to člověka povzneslo na trochu jinou úroveň.

 
 
 

 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Related Articles

0 komentářů: